بنر تولد

تم تولد،طرح بنر تولد دخترانه،طرح بنر تولد بزرگسال،طرح بنر تولد کودک ،بنر تولد پسرانه،بنر تولد مردانه،بنر تولد لاکچری،تم تولد خارجی،

انواع تم تولد،اقلام تم تولد،ارزانسرای تم تولد،خرید تم تولد پسرانه،تم تولد مردانه،تم تولد ساده،تم تولد دخترانه

سفارش بنر تولد
سفارش چاپ بنر

چاپ بنر تولد لاکچری،طرح بنر تولد کودک،بنر تولد بزرگسال،چاپ بنر تولد دخترانه،چاپ بنر تولد پسرانه سالهاست که چاپ بنر در زندگی روزمره ما مورد استفاده قرار می گیرد.

چه بصورت محسوس و چه به صورت نامحسوس ما از آنها در اطراف مان استفاده می کنیم.چاپ بنر حتی بیشتر از پیش در شادیهای ما مثل جشن ازدواج،عروسی،نامزدی،و حتی تولد عزیزانمان استفاده می شود.

در این مقاله علاوه بر اینکه شما میتوانید بر روی دکمه سفارش آنلاین و سفارش از واتساپ بالا  این مطلب کلیک یا لمس کنید و ضمن دیدن طرحهای بنر تولد موجود در سایت ما هر کدام از طرحهای که مورد سلیقه شما بود به راحتی در همین جا آنلاین سفارش دهید.

قابل ذکر است سفارش از طریق پیام رسانهای تلگرام و واتساپ و همچنین سفارش تلفنی برای شما عزیران مقدور میباشد.برای مشاهده شماره تلفنها و شماره تلگرام و واتساپ به انتهای همین صفحه مراجعه کنید یا بر روی تماس با ما کلیک کنید.

چاپ بنر تولد :

بنر تولد عموما به دو دسته تقسیم میشود:دسته اول بنر تولد یا طرح بنر تولد کودک:که خود به دو شاخه بنر تولد پسرانه و دخترانه تقسیم میشود. در چاپ بنر تولد دخترانه و پسرانه: بنرهای دخترانه با رنگهای صورتی،قرمز،طلایی،و رنگهای شاد دخترانه و در بنر تولد پسرانه رنگهای آبی،سبز،قرمز،نارنجی و یا شخصیت های کارتونی مثل تم تولد اسب تک شاخ،یا بنر تولد سفید برفی برای کودک دختر و شخصیتهای کارتونی باب اسفنجی،سگهای نگهبان،فوتبالی و دیگر شخصیتهای که هستند استفاده می شود.

متن بنر تولد در این بنرها معمولا به شکل انگلیسی می باشد و در کنار happy birthday اسم شخصی که تولدش میباشد چه به فارسی یا انگلیسی نوشته می شود. این طرحها همراه با عکس کودک هم قابل چاپ است که نمونه های آن را می توانید در سایت ما جهت سفارش انتخاب کنید.

توجه:چنانچه طرح مورد نظر شما در میان طرحهای ما موجود نبود میتوانید طرح یا شخصیت کارتونی خودتان را تلفنی یا از طریق واتساپ یا تلگرام به ما اعلام یا ارسال کنید تا خیلی سریع طرح بنر تولد شما توسط همکاران ما طراحی و جهت تایید برای شما ارسال و چاپ گردد.

تم بنر تولد بزرگسال:

این نوع طرح یا بنر تولد خود به دو دسته تقسیم میشود: بنر تولد خانم و بنر تولد آقا
معمولا برای تم تولد خانمها از رنگهای سفید،طلایی،و مشکی.صورتی استفاده میشود.و عموما تم تولد سلیقه ای میباشد و بنر تولد برای آقایان هم از رنگهای آبی اسمانی،و رنگ قرمز،مشکی یا طلایی استفاده میشود.

در طرحهای بنر تولد بزرگسال معمولا از تاج طلایی و بادبادکهای طلایی و رنگارنگ با اسم شخص استفاده میشود.وطراحی این گونه بنر هر چه خلوت و سادهتر انجام گیرد زیباتر خواهد بود.
البته با نظر سفارش دهنده چاپ بنر تولد چاپ عکس شخص چه خانم و چه آقا ممکن است.

توجه:چنانچه طرح مورد نظر شما در میان طرحهای ما موجود نبود میتوانید طرح یا تم مورد نظر خودتان و یا چنانچه میخواهید عکس شخص را بر روی بنر چاپ کنید را تلفنی یا از طریق واتساپ یا تلگرام به ما اعلام یا ارسال کنید تا خیلی سریع طرح شما توسط همکاران ما طراحی و جهت تایید برای شما ارسال و چاپ گردد.

جهت سفارش آنلاین بنر تولد بر روی دکمه سفارش و خرید طرح بنر تولد کلیک کنید و طرح مورد نظر خودتان را سفارش دهید.

برای دیدن طرحهای بنر تولد موجود در فروشگاه روی دکمه سفارش آنلاین کلیک کنید.

سفارش بنر تولد
سفارش چاپ بنر