قوانین و مقررات

به چند نکته قبل از سفارش چاپتان توجه فرمایید:

** سفارش و ارسال چاپ فقط برای تهران انجام و ارسال میشود.هیچ گونه ارسالی بجز چاپ در متراژ بالا با هماهنگی قبلی به شهرستان نداریم.

** سفارش و ارسال به درخواست مشتری برای شهرستانهای اطراف شهر تهران مثل کرج،پردیس، دماوند و …انجام میشود ، هزینه های ارسال تماما بر عهده خود مشتری میباشد و در این شهرستانها خدمات نصب انجام نمیشود.

** فعلا نصب نداریم : سفارشاتی که در روزهای بارانی یا برفی درخواست نصب در محل داده شده است برای روز بعد انجام میشود که شرایط هوا مناسب باشد.در این روزها همه سفارشتات امکان ارسال با پیکهای آنلاین بدون نصب مقدور است.

** امکان مرجوع کردن سفارش فقط در ۱۰ دقیقه اول بعد از ثبت سفارش امکان پذیر است (با کسر ۱۰ تومان از سفارش مشتری) پرداختی مشتری به همان شماره کارتی که سفارش خود را ثبت کرده است امکان پذیر است.بعد از این زمان هیچ گونه هزینه ای قابل مرجع به مشتری نمیباشد و مشتری میتوانند سفارش خود را طبق سفارشی که ثبت کرده است(در شهر تهران) تحویل بگیرید یا درخواست ارسال یا تحویل را داشته باشد.( این بند شامل سفارشهای اشتباهی یا بی دقتی مشتری از شهرستانهای دیگر هم میشود )

* مدت زمان چاپ : (توجه :ممکن است این ساعت به شرایط و فصل تغییر کند و اطلاع رسانی ساعت تحویل سفارش در اعلانات سایت مقدمتر میباشد) بعد از ثبت سفارش می باشد.تنها سفارشاتی که تا ساعت (اعلانات سایت دکر شده) روزهای کاری ثبت شوند در همان روز تحویل می گردند.(بعد از این ساعت برای اطمینان تماس بگیرید)در غیر اینصورت فردا تحویل میشود.

*سفارش روزهای تعطیل:برای سفارش در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی قبل از درخواست سفارش تماس بگیرید یا از طریق تلگرام یا واتساپ اطمینان حاصل فرمایید.(چاپ رسانه مهر معمولا ۹۰ درصد تعطیلات مشغول کار است)برای اطمینان تماس بگیرید،در غیر اینصورت روز کاری تحویل میشود.

* پس از ثبت سفارش، نیازی به تماس تلفنی نیست. کلیه سفارش‌های ارسالی شما سریعا و فوری مورد بررسی قرار گرفته و طبق درخواست شما ارسال یا نصب یا تحویل حضوری میشود.

*مراحل ثبت:با دقت فیلدهای که با ستاره * مشخص شده است را با اطلاعات خواسته شده پر کنید.چنانچه در امر ثبت سفارش این محصول نیاز به راهنمایی داشتید به پایین همان صفحه قسمت توضیحات مراجعه کنید.

*مهم مهم مهم: هرگونه غلط املایی ، اشتباه نوشتن،جا به جا نوشتن در سفارشات بر عهده خود مشتری می باشد.و چاپ رسانه مهر عهده دار آن نمی باشد.(حتما در پر کردن اطلاعات خودتان دقت لازم را انجام دهید)

** ارسال برای مشتری:چاپ رسانه مهر فقط در قبال کاری که مشتریان عزیز در امر چاپ یا تبلیغات به این مرکز می سپارند انجام و مسوولیت می پذیرد.برای ارسال کار چاپی توسط باربری و پیک موتوری هزینه ارسال با خود مشتری است. و رسانه مهر(آسا چاپ) هیچ گونه تعهدی در قبال هزینه ارسال یا صدمات وارد شده در ارسال را ندارد(مسولیت آن بر عهده شرکت حمل مانند باربری، اسنپ یا الوپیک و … می باشد) که از این شرکتها میتوانید چنانچه خسارتی دیده اید و یا شکایتی دارید پیگیری نمایید .

*چاپ طرحهای ارسالی: طرحهای با مضمون غیر اخلاقی و یا در نظر نگرفتن شئونات اسلامی ،طرحهای با مضمون سیاسی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران و نظام کشور میباشد.قابل چاپ نزد ما نمی باشد.

*قوانین چاپ: در چاپ بنر به دلیل جوهر افشان بودن این نوع دستگاهها و ترکیب چهار زنگ قرمز.زرد.آبی. مشکی معمولا همه رنگهای مختلف و خاص را به صورت متفاوت یا نزدیک به آن رنگ چاپ میشود و نمی توان ادعا داشت که صد در صد همان رنگ از دستگاه چاپ بنر خارج میشود.مثلا رنگهای طلایی در چاپ بنر ترکیبی از رنگ قرمز و زرد چاپ میشود و رنگ نقره ای ترکیبی از رنگ مشکی و آبی خروجی میدهد.چنانچه رنگ چاپ شما برای شما خیلی مهم و حیاتی میباشد حتما قبل از چاپ نهایی ان میتوانید درخواست تست رنگ دهید در غیر این صورت تمام عواقب آن بر عهده خود مشتری میباشد. به طور کلی آنچه شما در صفحه گوشی همراه یا سیستم خود از طرح مورد نظر میبینید تا حدودی با چاپ بر روی بنر متفاوت میباشد.درصد آن بستگی به نوع رنگ و ترکیب رنگی طرح شما و خروج آن بر روی مدیا بنر که ساخته شده از الیاف پارچه و پلاستیک که دیگر کیفیت ال سی دی گوشی یا کامپیوتر شما را ندارد و متفاوت میباشد.

*در مورد سفارشات آنلاین: چنانچه که سفارش شما دارای مشکلی مشهود بود و ما متوجه این موضوع شدیم برای رفع مشکل قبل از چاپ با شما تماس خواهیم گرفت در غیر اینصورت تمام عواقب آن بر عهده خود مشتری میباشد.

  • فعلا نصب نداریم : جهت نصب چاپ در محل (تا ارتفاع ۲ متر از زمین):(هزینه دارد) هیچ هزینه ای برای این کار از مشتری در سفارش آنلاین در سایت دریافت نمی شود.برای اعلام هزینه نصب به درخواست مشتری طبق ادرس درج شده در سفارش،هزینه ارسال و نصب برآورد شده و به مشتری اعلام و پیامک می شود.و بعد از پرداخت آن نصب انجام می شود. تایم انجام نصب از ساعت ۹ صبح تا ۱۸:۳۰ میباشد بعد این زمان نصب به روز بعد موکول میشود.

** در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی کشوری سفارش نصب در محل انجام نمیشود. و این گونه سفارشات در صورت رضایت مشتری برای روز بعد انجام میشود یا فقط ارسال میشود.

قبل از سفارش هر محصول حتما حتما توضیحات و راهنمایی سفارش محصول رو در همان برگه مطالعه کنید.

پرداخت شما به منزله اطلاع از قوانین و تایید شما برای سفارشتان می باشد.